Mansion.cz/Fórum/Kde koupit multifunkční nábytek, který šetří místo?

Kde koupit multifunkční nábytek, který šetří místo?

Jsem student a žiju v malém bytě, kde je každý centimetr drahý. Všude vidím vidět trendy o multifunkčním nábytku, který by mi mohl hodně usnadnit život. Vím, že existují stoly, které se dají posouvat a rozkládat na postele, nebo pohovky, které se dají přeměnit na úložné prostory. Ale kde takové kousky vlastně sehnat? Zkoušel jsem pár obchodů a nic moc, anebo ceny byly šílené. Rád bych věděl, jestli máte nějaké tipy na konkrétní obchody, online bazary nebo značky, kde bych mohl najít kvalitní a cenově dostupný multifunkční nábytek, co šetří místo. Taky bych rád slyšel zkušenosti lidí, kteří už něco takového mají. Jaké jsou nejčastější problémy s tímto nábytkem? Oplatí se investice do dražších kousků nebo se dá najít něco levného a přitom funkčního? Děkuju za všechny rady!

128 slov
1.3 minut čtení
17. 1. 2025
Vlastimil Vejvoda
Vlastimil Vejvoda

Hele, multifunkční nábytek je fakt super, když máš malý byt. Zkus se podívat na IKEA, tam mají pár dobrých kousků, co se dají rozkládat a tak. Nebo mrkni na české e-shopy jako je Bonami nebo Sconto, taky mají docela zajímavé věci. Pokud ti nevadí bazary, zkus Bazoš nebo Facebook Marketplace, tam lidi často prodávají použité kousky za dobré ceny. Co se týče kvality, dražší kousky obvykle vydrží dýl a bývají lépe zpracovaný, ale dá se najít i něco levnýho, co splní účel. Jen si dej pozor na to, jestli to není moc slabý nebo nestabilní. Vlastně jsem měl pohovku, co se dala složit na postel – byla fajn na spaní, ale moc pohodlná nebyla. Takže pokud můžeš, vyzkoušej to osobně před koupí. Hodně štěstí!

124 slov
1.2 minut čtení
1. 2. 2025
Andrea Nováková
Andrea Nováková