Jak si mohu chránit práva, když mi dodavatel neposlal zboží?
Před pár týdny jsem objednal zboží od dodavatele, a to ještě za celkem slušnou cenu, ale bohužel mi zboží nedorazilo. Zatím jsem se s dodavatelem snažil komunikovat, ale odpovědi jsou nejasné a zdá se, že se mi vyhýbá. Takže teď nevím, co dělat. Vím, že mám nějaká práva jako spotřebitel, ale jak si je mohu efektivně chránit? Mám například nárok na vrácení peněz, nebo si mohu stěžovat někam výš? Jaké kroky bych měl podniknout, abych se ujistil, že se situace vyřeší v můj prospěch? Mohli byste mi prosím poradit, jak postupovat v takové situaci? Je dobré mít vše zdokumentované? A co když dodavatel nereaguje i po několika pokusech o kontakt? Jaké právní nástroje mám k dispozici? Rozhodně nechci přijít o peníze a chci se ujistit, že budu chráněn. Díky za jakoukoli radu!
